środa, 20 sierpnia 2014

Shinybox VS beGlossy Sierpień 2014

Witajcie,
Dawno już nie robiłam starć pudełek, powodem tego w większości były różne terminy dostaw, lecz w tym miesiącu pudełka dostałam tego samego dnia, dlatego stwierdziłam że zaprezentuję Wam oba na raz przy okazji porównując zawartości. Ciekawi co znalazłam w obu pudełkach? Zapraszam :)
Zacznę od pudełka, które dostałam jako pierwsze - Shinybox. Szata graficzna w tym miesiącu jest bardzo fajna, podoba mi się zestawienie kolorystyczne zarówno wewnątrz jak i zewnątrz pudełka. Zawartość prezentuje się następująco:
Czyli, po kolei:
1. BANDI Krem intensywnie nawilżający, miniaturka 30ml, koszt pełnego produktu ok. 48zł/50ml, więc wartość miniaturki ok.29zł
Lubię firmę BANDI, ten krem akurat już stosowałam i z tego co pamiętam zły nie był. Żadna nowość, ale i tak się cieszę

2. Dermika Serum-koncentrat piękna, miniaturka 5ml, koszt pełnego produktu ok. 70zł/30ml, więc wartość miniaturki ok.12zł
Lubię różnego rodzaju serum i na pewno go wypróbuję, ale nie wiem czy 5ml mi wystarczy by stwierdzić czy jest ok.

3. Yasumi Emerald Cooling Mist, miniaturka 50ml, koszt pełnego produktu ok. 39zł/200ml, więc wartość miniaturki ok.10zł
Ciekawy produkt, ale nie jestem pewna czy go wykorzystam. Słabo sobie wyobrażam by wziąć do pracy taką mgiełkę, i w ciągu dnia psikać sobie na stopy. Raczej nie muszę stosować go w domu bo wolę zanurzyć stópki w wodzie w wanience masującej. Być może się mylę i warto dać mu szansę

4. Glazel Konturówka do brwi, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 30zł/szt.
Do brwi stosuję cieni Essence za 12zł/komplet, może faktycznie przyda mi się jakieś urozmaicenie, kolor jak dla mnie jest dobry, więc na widok kredki się ucieszyłam (co prawda nie wiem co brwi maja do wyrazistego spojrzenia tak reklamowanego na FB przez ekipę Shiny)

  5. The Body Shop Masło do ciała Argan Oil, pełen produkt, koszt ok. 17zł/50ml
LUB
Joanna Olejek do twarzy i ciała z olejkiem makadamia, pełen produkt, koszt ok. 10zł/50ml
Na szczęście dostałam masło TBS, nie udało mi się dostać na testowanie tego produktu i cieszę się że będę mogła go przetestować. Na kartce nie jest napisane że jest to produkt pełnowymiarowy, ale ma 50ml zgodnie z gramaturą produktu pełnowymiarowego.  

+Prezenty
Wśród VIPówbył rozlosowany również krem Saluterra, krem do rąk TBS Morenga, których nie dostałam, oraz
pianka Goldwell Crystal Control, która właśnie wpadła do mojego pudełka. Oczywiście wolałabym krem TBS, ponieważ pianek nie stosuję, ale może kiedyś się przyda. Wartość miniaturki 50mł ok. 20zł

+próbki olejków pod prysznic Barwy Harmonii oraz kremu Barwy Siarkowej

+zniżka BingoSPA
 
Drugie w kolejce beGlossy. Edycja sierpniowa nosi nazwę Letnie Orzeżwienie i pudełko ma motyw pomarańczy. Gdy otworzyłam pudełko w nos uderzył zapach pomarańczy! Na razie nie wiem czy któryś z kosmetyków tak mocno pachnie, czy są to bibułki zapachowe w pudełku, ale pachnie zniewalająco, i jeśli się okaże że taki efekt jest od bibułek, to chyba po raz pierwszy nie wyrzycę je od razu a dam do szafy :) 
Dobra, rozgadałam się o pierwszym wrażeniu, a co znalazłam w pudełku:
Czyli:

1. Cashmere Illuminator Rozświetlający krem liftingujący, miniaturka 15ml, koszt pełnego produktu ok. 35,99zł/30ml, więc wartość miniaturki ok.18zł  
Obecnie mam dużo kremów do twarzy więc ten musi poczekać na swoją kolej, ale miniaturka dość spora, będzie co miziać

2. Iwostin Sensitia Żel do mycia hypoalergiczny, miniaturka 100ml, koszt pełnego produktu ok. 33,50zł/200ml, więc wartość miniaturki ok.17zł
Bardzo się cieszę, że ten żel znalazł się w pudełku, bo miałam zamiar go kupić

3. Nails Inc. Westminster Bridge Matte Top Coat, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 56zł/10ml
Obawiałam się że znowuż dostaniemy jakiś lakier i się będę męczyła z kolorem, ale matowy Top Coat na pewno się przyda

4. So Susan Cosmetics, Concealer Quad, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 86zł/4g
Baaardzo się cieszę z tego produktu. Uwielbiam korektory do twarzy, a tym bardziej ich zestawy, więc bardzo się cieszę że taka paletka ma tu miejsce!

5. Organique Balsam do ust - pomarańczowy sorbet, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 29,90zł/15ml 
LUB
OLAY Wzmacniająco-ujędrniający krem pod oczy, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 29,90zł/15ml
Dostała balsam do ust, z czego bardzo się cieszę, ponieważ uwielbiam Organique. Cieszy mnie również to, że Glossy już nie wkłada nam do pudełek produkty o różnych wartościach

+prezenty
W ramach rekompensaty za długie oczekiwanie ekipa beGlossy obiecała wrzucić 3 prezenty i oto one:

Joanna Balsam do Suchych miejsc 3 w 1, produkt pełnowymiarowy, koszt ok. 6zł/8g
Coś, co zawsze mi się przyda, bo mam bardzo suche łokcie i skórki przy paznokciach.

Organique Mydło glicerynowe - pomarańcza z chili, miniaturka 50g, koszt pełnego produktu ok. 14,90zł/100g, więc wartość miniaturki ok.7zł
Mydełko bardzo fajnie pachnie, na pewno go zużyję

Yu-Be Moisturising Skin Cream, miniaturka 3g, koszt pełnego produktu ok. 48zł/3g, więc wartość miniaturki ok.4zł
Również nie wiem czy dam radę ocenić efektywność kremu po 3g, ale na pewno zużyję :)

+magazyn beGlossy

+zniżka Zalando

Cóż, oba pudełka w tym miesiącu są fajne, ale jak na mój gust Shiny wypadł nieco blado na tle beGlossy. Pomarańczowe pudełko bardziej trafiło w moje zapotrzebowania w tym miesiącu, i daję mu 5, natomiast Shiny dostaje mocną 4.

Wartość pudełek:Shinybox - 118zł, beGlossy - 224zł

A Wy, co sądzicie o pudełkach? Skusiliście się na któreś?

17 komentarzy:

  1. Ja nadal czekam, oby na TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę że dostałam wersję z TBS :)

      Usuń
  2. Oba fajne:) mi by bardziej pasowało shiny dlatego ze np te produkty z Organique które sa w boxie juz mam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. beGlossy w tym miesiącu wypadło zdecydowanie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się tylko, skąd wzięli tak kosmiczną cenę żelu Iwostin. Widziałam go za niecałe 20 zł (200 ml).

      Usuń
    2. Mi też bardziej się podoba :) ceny na kartkach często są z kosmosu :)

      Usuń
  4. Ja czekam na moje pudełko z Shiny bo beGLOSSY już mam :-) w beGLOSSY jak otworzyłam pudełko uderzył we mnie cudowny zapach pomarańczy z mydełka czuje że zostanie on moim ulubieńcem :-) Co do Shiny też mam nadzieję że trafię na TBS :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, zapach super, nie wiem czy to właśnie mydełko tak nie pachnie

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. powodzenia, może Ci się bardziej poszczęści z losowaniem :)

      Usuń
  6. Ja też nadal czekam na Shinybox ;) Ciekawe co w nim znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci najlepszej zawartości ;)

      Usuń
  7. A ja moje Shiny zobaczę dopiero jutro :) Aż się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dostaniesz fajną wersję :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna zawartość pudełek, szczególnie BeGlossy.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny, czy można kupić tylko jedno pudełeczko beGLOSSY?

    OdpowiedzUsuń